.comment-link {margin-left:.6em;}
Adverteren bij Daisycon



woensdag, januari 01, 2003

Op 31 december vond de Volkskrant het een aardig idee om met een fotografie-bijlage te komen. Een lovenswaardig initiatief, ware het niet dat het vooral een promotie-stunt is geworden voor Rineke Dijkstra, Hellen van Meene en verdere Dijkstra-klonen van de Rietveld-academie (en protégé's van Willem van Zoetendaal, ex-Rietveld). Dat krijg je ervan als je een galeriehouder zoveel ruimte geeft zijn eigen handel uit te venten. Enig kritisch vermogen zou wenselijk zijn, anders blijf je als krant willoos meedrijven in een incestueuze kliek.

Zullen we het begin van het nieuwe jaar nu eens aangrijpen om de blik te verruimen tot buiten dit kleine cirkeltje? Dan zijn we ook meteen af van het eindeloze gebruik van het woord kwetsbaar. Ik kan het echt niet meer horen!





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Monitored by BelStat - Your Site Counts
This site tracked by OneStat.com. Get your own free site counter.